'live in the moments.

Friss topikok

  • tündérbogyó: ez tetszik. :) (2010.11.15. 20:22) életkép
  • tündérbogyó: nem is írtál újat... -.- (2010.10.27. 18:28) emotionless
  • concrete_hero: általában és is nyomatékosítok, vagy hatszor mondok el valamit, vagy annyira dadogok, hogy kénytel... (2010.07.26. 06:42) first meeting
  • tündérbogyó: először is, hogy sikerült az érettségid? másodszor: gyere msnre, mert nagyon rég nem beszéltünk. (2010.06.22. 16:21) i know you can hear me
  • concrete_hero: ezt dobta a gép sajnos:D (2010.06.01. 19:59)

HTML

2010.11.02. 23:03 concrete_hero

sorskovács

Teljesen megrökönyödtem, már ha létezik ez a szó.

Nem írtam már hónapok óta. Azthiszem, nem is tudok.

Míg az átlagember jót jóra halmoz, nálam ez visszafelé sül el.

Nem írtam, mert képtelen voltam. Épphogy arra volt erőm, hogy alkalmanként fel-fel kapirgáljam magam a földről-általában sikertelenül.

Padlón vagyok.

Szívem-lelkem odaveszett. Egy nemlétező csatában. Ami csak másoknak nem létezik. Én látom.

Olyan vagyok, mint egy rosszul elkészített térkép-félrevezettek, vagyis inkább félrerajzoltak.

Így sose fogom megtalálni a félboldogság felé vezető utat.

Senki nem fogja mondani, hogy Héééj haver, ne arra menj!..az én GPS-em a fejemben, némaságot fogadott.

 

 

Ma megkaptam egyik ismerősömtől, hogy Ő elutasítja a valóságomat.

Nekem nincs valóságom. Ami van, az elől elmenekülök az illúzióimba, tehát, nem veszem észre, hogy van igazi valóságom is.

Vagy talán az illúzióim alkotják a valóságomat.

Tipikus emberi mentalitás üldöz: képtelen vagyok elfogadni amim van, viszont küzdök életfogytig azért, amim nincs, vagy talán soselehet enyém..

Nemsok mindenem van, mondhatni, talán amim volt is, már az sincs.

A tárgyi értékek lófaszt sem érnek azok mellett, amire igazán szükségünk lenne..

Ősz van.

Ha mondanom kéne egy hónapot, ami tükrözi az életem, az az Ősz lenne.

A gyerekkoromat idézik a még zöldellő fák, levelek..később a korral együtt, a fák levelei sárgulnak, majd elhullanak...míg ez egy végetnemérő körforgás, az életem egyjelenetes forgatókönyv marad..

Ti, barátnak nevezett hazugságok, ti vagytok a levelek, én a ragaszkodó fa, aki végül kénytelen eldobni a régi leveleket, melyek hűtlenek voltak hozzá, hogy később, a tavasz eljöttével új levelek rügyezzenek rajta...de a végén úgyis mindanyian elhulltok...mert az ősz újra és újra el fog jönni értetek...

 

ennyit ízelítőként.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://flashdefect.blog.hu/api/trackback/id/tr752418404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása