'live in the moments.

Friss topikok

  • tündérbogyó: ez tetszik. :) (2010.11.15. 20:22) életkép
  • tündérbogyó: nem is írtál újat... -.- (2010.10.27. 18:28) emotionless
  • concrete_hero: általában és is nyomatékosítok, vagy hatszor mondok el valamit, vagy annyira dadogok, hogy kénytel... (2010.07.26. 06:42) first meeting
  • tündérbogyó: először is, hogy sikerült az érettségid? másodszor: gyere msnre, mert nagyon rég nem beszéltünk. (2010.06.22. 16:21) i know you can hear me
  • concrete_hero: ezt dobta a gép sajnos:D (2010.06.01. 19:59)

HTML

2010.06.04. 19:11 concrete_hero

lélekbörtön

alig vártam ezt a pontot.

hogy a szeretetből végre gyűlölet legyen.

és sikerült.

nem, hogy rossz ember vagy-hanem istentelenül buta, és undorító.

sose gondoltam, hogy tudok, és egyáltalán akarok-e ilyet mondani egy emberre.

de te ezt is sikeresen kiérdemelted.

nézd meg hol tartunk.

téged szerettelek legjobban, de szépen leromboltad ezt az érzést bennem.

annyira, hogy az ellentétévé fordult.

 

 

de bánom, hogy vak voltam úristen!!

és azt is bánom, hogy ezt nem látja rajtam kívül senki,csak S

nem máskor, most kéne adni a szavunkra!

beleőrültem az állandó okoskodásaidba, akkoris, ha egy logikátlan, buta, és műveletlen ember vagy..!!

mért akarod folyton belémsulykolni, hogy te mindent jobban tudsz rólam?

addíg míg magadat nem ismered, addig engem se fogsz

egyszer néznél magadba, csak egyetlen egyszer!

 

nincsenek céljaid

egyáltalán küzdöttél már valamiért igazán?

tudod milyen harcolni valamiért?

 

nem azzal fogsz elérni valamit, hogy benyalod magad minden ember társaságába, hanem azzal, ha egyedi vagy és az emberek azért szeretnek aki vagy, és nem azért akit megjátszol!

mért csak az érdek vezérel?

egyáltalán van igazi oldalad?

vagy mindennap más álruhát öltesz?!

tudsz szeretni?

vagy az is csak érdekből?

léptél már egyről a kettőre?!

szeretett már valaki igazán?!

szemét vagyok, de még a szüleidet is eltoltad magad mellől

és most a barátaidat is?

én sem vagyok csodás ember, sőt!

de belátom a hibáimat, az összeset

bunkó vagyok, szarkasztikus, makacs, és sorolhatnám!!

igen, rossz ember vagyok, de vállalom!

de sosem kerülök azokba a hibákba amikbe te!!

 

lassan hivatalosan is felnőtt vagy, mégis, miért vagy még mindig gyerek?

gondolkodtál már valaha?

tudod mi az a barátság?

a TISZTELET?

a felelősség?

hisz a saját testvéred is megalázod mások előtt

több bántást okoztál bárkinek, mint amennyit ellehet viselni

darabokra törtél szíveket

legyen az szerelem vagy barátság vagy család

az én szívemet is darabokra törted

 

nem tudom, van-e kiút még...egy életre elástalak..

 

 

ha lenne lélekbörtön, életfogytiglant kapnál

 

 

BITCH, i cried a river over you

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://flashdefect.blog.hu/api/trackback/id/tr772056959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása