'live in the moments.

Friss topikok

  • tündérbogyó: ez tetszik. :) (2010.11.15. 20:22) életkép
  • tündérbogyó: nem is írtál újat... -.- (2010.10.27. 18:28) emotionless
  • concrete_hero: általában és is nyomatékosítok, vagy hatszor mondok el valamit, vagy annyira dadogok, hogy kénytel... (2010.07.26. 06:42) first meeting
  • tündérbogyó: először is, hogy sikerült az érettségid? másodszor: gyere msnre, mert nagyon rég nem beszéltünk. (2010.06.22. 16:21) i know you can hear me
  • concrete_hero: ezt dobta a gép sajnos:D (2010.06.01. 19:59)

HTML

2010.07.04. 15:44 concrete_hero

first days of summer

érett lettem.

mégha nem is érzem így, de egy kék kis könyvecske utalgat rá, hogy talán mégis.

a nagy kő leesett, de megkönnyebbülést még sem érzek; pedig már lassan 3 hete túlvagyok rajta.

a könyveket, a jegyzeteket még csak egy napja pakoltam el az íróasztalomról..

ideje, hogy valami más vegye át a szerepet az életemben.

 

az alapanyagok megvannak, már csak építkezni kéne abból amim van.

álmok-álmok-álmok

olyan szépen elterveztem mindent, leteszem a nyelvvizsgákat, elmegyek oroszt tanulni, lerakom a jogsit,elvégzem a képzést, dolgozom a grafikus cégnél ahova leigazoltak, később egyetem..

elszántság, határozottság, céltudatosság pipa..de vajon ez elég?!

-----------

 

7 days of summer

13 fiatal

1 ház

7 nap

talán mondanom se kell...

 

mint mindig, természetesen itt is becsúszott egy apróbb hiba..

Ő is ott volt..

gyűlöltem, látni se akartam, de képtelen voltam elszeparálódni annyira, hogy ne fussak vele össze egy nap jópárszor..

végül elszántam magam.

mindent elmondtam.

vitára számítottam, de kellemeset csalódtam.

 

elmondtam neki, hogy szeretem.

 

...

 

 

 

 

 

csak még egyszer lennél enyém, nem kellene más egyéb..ó ha feltéphetném szerelmed szép zárjegyét..

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://flashdefect.blog.hu/api/trackback/id/tr682128914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása